2014年10月4日 星期六

CUT有線唔難 唔駛斬人 不要以身試法

http://computer.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=23812380&extra=page%3D1

今天聽到傳聞話斬人事件同cut 唔到cable 有關 (未經證實)

分享cut cable的過程

打去CS要有人聽, 要等,   張form好耐未到, 等form期間有人打來SELL, 相信大家都聽過類似.

我決定唔浪費時間打電話,  打張memo用掛號寄比佢, 信封面寫埋 Request termination form A/C no XXXXXXXX.
寄件前拍照記錄呢封掛號信Number 的目的係 CUT I-CABLE  
等佢聽電話的時間值錢過十幾蚊掛號費.

Memo 寫明 If you fail to provide such form promptly, it is considered as breach of contract by you and we assume no duty of payment and retention of equipment after DD/MM/YY.


果然, 幾日就收到, 事因掛號record有證有據我要求CUT account, 佢唔可以DUM.   唔會當你係鵪鶉
其次, 我估計若果打去, 負責聽電話的CS就孭左個責任留客, 留唔到客, 入果個CS數, 咁我寄信去唔關任何個別CS事, 你CUT到acoount唔會使個別CS孭非, 相反, 如果唔覆你, 我日後玩野, 負責收掛號信果個就要負責任

收到Form後有人用183XXXX搵過我, 我冇聽電話, 點解? 將心比己, 如果係有線迫CS打來留客, 個CS都好交待, 係個客唔聽電話, 而唔係佢Customer Service skill有問題.

Form 可以fax去,  (現時 規矩唔知有冇改)   Fax多次追佢
頭尾唔夠一星期CUT到

上述步驟已幫過親戚兩次,  Cut Cable 冇難度.

CS都係打份工, 唔好為難佢地, 真係唔敢估會唔會成功CUT到有線, 要係CS份bonus度扣 .   寫幾隻字寄封信, 更慳自己時間.
保安員都係打份工,  要養妻活兒, 斬人更不應.
===
我就係合約完結前30-60天,直接登入有線網上客戶中心,選"中止服務"。
揀中止原因,確定後,立刻顯示終止服務既資料。一星期內就會收到確認信,約滿後一個月內約解碼器同遙控器交去有線服務中心。我就交去黃金對面。

我三年前CUT 寬頻,係直接去有線服務中心(黃金電腦商場對面),直接同職員講,職員即場用電腦打印CUT FORM。即時簽名,職員同時幫我FAX去公司,然後俾返張FORM副本就攪掂。
呢個應該係最直接簡便方法。

===

沒有留言:

張貼留言